goooood moooorniing :D

shit alltså, jag är verkligen superpigg! kul för en gångs skull eftersom jag alltid brukar sova framåt 1-2 när jag har chansen :) anyway.. igår så var jag på lusseinnebanyn med linda och anna. nicebajs, men anna var ju tvungen att dra hem till sin "kompis" alldeles förtidigt! ;P hihi take care hun! när anna hade gått så tappade jag och linda bort varandra och vi yra runt på varsit håll och letade efter varandra x) haha. vi stannade kvar tills ungefär halv tre och när jag kom hem så var jag inte det minsta trött.. -.-' jag undrar vad det är som gör mig så pigg hela tiden? aja..
idag så skulle egentligen jag å joss shoppat stan, men så blev det inte. tror inte att någon av oss hade orkat gått upp nio idag. josse skulle ha uppvisning kl 2 så vi hade blivit tvugna att gå till stan vid tio-tiden, men då sov jag än.. x) haha. kanske shoppar på måndag då ist. 
ikväll så ska jag nog festa. anna babbla massa om fest igår så då blev jag taggad ;D hihi. hoppas det blir ferre nu. känns som det var längesen jag festa fast det var i lördags.. weird :S kanske beror på att jag frös så mkt den kvällen när vi gick mot stan att jag hellst vill glömma det.. haha x) jojo. nu ska jag gå å käka frulle tror jag.. lägger ut lite tokbilder från igår. pleas don't kill me linda!! hahaha :'D älskar dig. 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0