HEJ

hallå

vet att det var längesen jag skrev här så nu tänkte jag börja med lite uppdateringar från julhelgen :)

först så bjöd sebbe mig på restaurang, myspys. sen så klippte och färga han håret och jag fick välja frilla å färg :D
dagen efter det (kommer inte ihåg vilken dag det var) så åkte jag, bettan och eklund ut å panikhandlade julklappar. jag lär mig aldrig att handla i förväg, men skitsamma :b köpte en tröja å två fillingar till pappa, hudvårdsprodukter  å nån special dricka och saft till mamma, mascara läppglans och badsalt till syrran och två dvd-filmer till erik. bästa fick en t-shirt från carlings :D
sen slog jag in paket å lyssnade på julmusik :)

på julafton så var jag först hos pappa på morgon och mamma på kvällen.
några julklappar som jag fick;

presentkort på make up store
hudvårdsprodukter från body shop
mascara
4 (!) hårsprayer
manikyrset
bodylotion, duschkräm m.m
björborgtrosor
schampo, balsam, silkesdroppar (för 600 spänn) :o
väggljustake
vantar
parfym, lotion, duschkräm - puma
väckarklocka (!) ;o
badlakan
pengar på mobilen
godis
pengar

+ annat som jag inte orkar/vågar skriva här ;) haha

anyway, i mellandagarna så åkte jag och malin ut å shoppade. jag köpte ett linne, en cardigan, örhängen, halsband, björnborghandskar, friis & company väska, strumpbyxor, over knees och en blå (!) väska från tiamo.

jag lyckades göra en snygg vurpa mitt i vårat shoppingrus så en kassörska kom ut och frågade hur det gick. yeye.
sen så blev vi påda panik-kissnördiga så vi halvsprang in på time å jag frågade han som stod bakom kassan om vi kunde få låna toaletten. "tyvärr, vi lånar inte ut toaletten."  "okej, men då KISSAR JAG PÅ GIOLVET!! " "okej,okej den här vägen.."
haha vi kanske inte var hans roligaste kuinder den dan, men vi tyckte att det var ganska kul :D

jag behöver nya skoooor ! så drygt att jag inte lyckades hitta några som dög när jag var ute o shoppade. hittade bara ett par stövlar som jag ville ha men då fanns det bara st 40/41 kvar.. :(  jag som behöver 45.
näerå, 37-38 faktiskt. men det skulle faktiskt vara bra om man hade större fötter för jag läste i nån tidning här om dan att om man har över 40 i skostorlek så ramlar man 15% mindre än om man har över 30.
men det låter lite weird, jag menar om jag hade 39 å kalle 41, skulle han ramla 15% mindre än mig då? :o låter ju helknäppt!
aja, låter forskarna sköta det djupa tänkandet. dom har säkert rätt (a)

på nyår så lutar det åt att jag ska vara i en stuga vid gävle med danne & co! blir nog great :D

ska lägga in bilder från jul och sånt lite senare!

puss ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0