LOOOV !!!

känns så bra med lov nu! precis vad jag behövde. vila, festa, vila, festa haha ;D nerå. blir till att umgås med vännerna som man inte träffar så mkt i veckorna. kanske till och med åker upp till järbo ? ;o
egenligen så fick vi lov igår, men alla som hade något oklart fick komma till skolan idag och imorgon.
idag gjorde jag två prov, - spanska och historia. det känndes bra på båda två och jag blir besviken om jag inte minst får vg i båda två. haha ni skulle ha hört carros och jens diskusion idag! carro "alltså jag ska säga er en sak. om man sluta borsta håret så får man dreds. alltså äkta." jens "åh noo x)"   haha, roliga att lyssna på när jag skrev eng.uppsattsen.. :)
nu gör jag inte så mkt. funderar på å gå över till henke å kolla på film. maybe, om jag orkar :b haha stackarn har lovat mig att klippa och färga hans hår. good luck. jag har inte ens klippt en hund innan. men men , ska väl lösa sig med lite partytrix :D

ne nu orkar jag inte sitta här å käka mandariner längre, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0