sjukling

hellu

det här är inte min vecka kan jag börja med att skriva.
det började i tisdags att jag hade ont i magen och därför stanna hemma från skolan. när jag sedan hade ont även i onsdags så tyckte mami att vi skulle göra något åt det och därför skjutsade mig i pling-plong fart till sjukan. när jag kom dit så träffade jag en doktor som tryckte lite överallt på mig och konstaterade att jag hade "halsmandels-problem" skönt att veta att jag är sjuk i halsen när jag knappt haft tid att känna efter  i halsen "/ aja, efter det så tröck hon massa på magen och konstaterade att jag fått magkatarr. hua :S  hon rekomenderade att jag skulle ändra hela min livsstil i princip.. "börja med att stressa mindre, sova mer, äta mer och regelbundet, skriv dagbok(?)". Fatta inte varför jag skulle skriva dagbok så det struntar jag i. sen så skrev hon ut nått recept också.

drygt.

i helgen blir det inge festa för min del då. hon var mycket noga med att påpeka att "dricker man alkohol så kan det ge skrämmande effekt.."

nu så ska jag ta och läsa lite nollpunkts-regler å shiet sen kanske jag ska färga håret.

puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej bby!
tråkigt att du har fått magkatarr :/ jag har haft det i 8 månader snart. det är ett helvete att bli av med det x( går fan inte...
å det där med alkoholen - det gör förbannat ont!
men det går ibland, akta dej för sprit bara...
fika nåndag?

2007-12-14 @ 18:54:11
URL: http://www.nogg.se/pixipop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0