vallhuuv

godmorrn

vakna i järbo i morse men nu är jag här i vallhov. mamma och jonas ska åka till sthlm idag och sova på hotell tills på söndag och imorn ska dom gå på abba. liiite avundsjuk bara.. :b

skönt att det bara är två dagar kvar av skolan :) men samtidigt får jag panik! jag har bara köpt två julklappar än, - båda till lucas. jag har ingen aning om vad jag ska ge till dom andra. aja, det löser väl sig.. jag och joss ska ut å julshoppa imorgon så kanske hittar nåt då :)

igår när jag å mamma var till valbo så fick jag en tunika, over nees, och sockor för att jag var ett så bra smakråd. det lönar sig alltså att vara smakråd åt sin mamma ;)

neeä nu ska jag gå och lägga mig igen. hoppas att jag somnar om.. sen ska jag träffa lindisen!! LOVELY. <3

puss häj

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0