företagsekonomi

Nu har vi företagsekonomi, not so great. Jag försöker hänga med så gott det går trots att min hjärna är degseg idag..

Igår så var jag å joss ner på MIX å fika :) myspys. Och jag lyckades skämma ut mig som vanligt, så här vare; Josse hade redan gått och satt sig och jag skulle bara ta med min mugg med varmchoklad å gå och sätta mig.. Men riktigt så smidigt gick det ju inte. Jag vet vad ni tänker "ååh, hon halkade väl å spillde ut hela chokladen över sig.." Men nej, det lyckades jag inte med! Iallafall, Jag kollade mot Josse å vi snackade om nått, säkert oväsentigt, samtidigt som jag grep tag i muggen och gick. Då hör jag bakom disken "Neej! Inte min dricks!!!" alla i caféet vände sig å i några sekunder så stod jag i rampljuset. Röd som en tomat i ansiktet och med ett "eh..oj, förlåt.. jag tänkte inte.. öh.. he.he.." Vände jag mig mot den skrattande servitrisen bakom disken innan jag gick iväg till Joss för att få lite medkänsla. Men icke! Där sitter hon å skrattar å bara"tänkte du ta hans dricks?!" X''D jag bara "ah, visst sure.." -.-' 

Skriver mer sen när jag kommer hem, nu ska jag käka fiskmat :)

puss

Kommentarer
Postat av: joss

hahahah! sorry för att jag skämde ut dig ännu mer ;) men det är bara det att du är så söt när du skäms ;)

2007-11-22 @ 18:23:33
URL: http://josefinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0