kuckelimuck medicin, tack!

Hallå!

Sitter in school nu och har jätte ont i huvet. Ett kuckelimuck-piller skulle sitta fint! :D
I helgen så har jag vart på sportbils-mässa i sthlm(!), kors i taket. Det var massa coola bilar som jag å mallz samt anders å eva sprang runt och kollade på. ^^ 
Jag å mallz var också hundvalps puppy-vakt.
I måndags och tisdags så var jag leeeeedig! = sov länge.

I måndags så hade jag jätte ont i huvet också (tror fan jag har fått migrän eller nått annat mysko :S ) men iaf, jag ringde till min dear mammi för att få lite tröst.

mam "ah hallå?"
jag "mamma jag tror jag dör"
mam "hm. varför då?"
jag "jag har jätteeeeeeee ont i huvet. nu dör jag, god bye."
mam "höhö okej, men alltså. HAHAHAHAH!! du dör inte! hahaha"
-KLICK-


SCHYSSST MAMMAAAA!!!!! här ringer jag med mitt dödssamtal och hon skrattar. -.-'
Så jag ringde bästa för att få lite medkänsla, lät ungefär såhär;

"hahaha, jävlaaaa töönt ! du dör inte..! "

så gulliga anhöriga jag har :)

neh, alltså att jag skulle dö var kanska lite överdrivet, men wtf det gjorde asaont! Knarka tabletter hela dagen som värsta pundar'n!

Om nån dag så ska jag å söt-joss shoppa stan :) nicebajs.
Och så ser jag verkligen fram emot när jag och Lindiiis ska på Schurt Street(om det stavas så :P ) och då kanske Joss också hänkar ^^  

Näe nu kan jag inte sitta här å filosofera mer, måste plugga asset med geografi..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0