mu mu

heey

Ska egentligen plugga nu men det orkar jag inte..
Det var en okej-dag i skolan. Vi börja ganska sent och sluta tidigt. Tåget var försenat så jag kom försent iaf, stupido-tåg.
När jag kom hem så tjafsa jag lite med pappa, men det har löst sig nu :)
Annars så har jag bara suttit här rätt upp och ner och käkat morötter.

Jag pratade med Linis igår, vilket var ett under eftersom att hon har mobilen på ungefär lika ofta som det är fred i mellanösten. Vi kom iallafall överens om att vi ska gå på churt street och käka på lördag :D myspys. <3 Och imogron ska jag troligvis festa. Om jag orkar. Lovade danne att komma, men helt ärligt så vet jag inte om jag har sån värst lust eller ork.

Ibland så känns allt så fel och jag börjar fråga mig själv om jag har gjort rätt val här i livet. Jag menar, tänk om det kommer vara såhär i flera år?! Jag kommer aldrig orka det. Och jag fattar inte vad det har blivit med mig! Ibland så kan jag bara börja grina eller bli tårögd för ingenting! Egentligen så måste jag ju ha en skruv lös. Jag vet att jag har alla underbara vänner här hemma. Men ibland, i veckorna, så kan jag känna mig så damn fucking TOM! Jag saknar alla som jag gick med tidigare och jag var nog inte redo att släppa taget och gå vidare.. Alltså fuck, det här känns skitjobbigt.
Jag kom på mig själv igår att jag satt och tyckte synd om mig själv för att linda bor ute i skogen. yes, hon bor i förorten till föroten till Sandviken. Förresten bor jag också där,  i Järbo. Eller rättare sagt mamma bor där.
Och alla glada gör mig förbannad idag! :@  

....  har jag blivit rubbad?  

"Och jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam"   Lasse Lindh - jag klarar mig aldrig ensam 


ne, usch vilken gnäll-blogg det här blev. Nu ska jag plugga lite och sen sova, imorgon blir'e till att sätta på sig sitt fakesmile igen :)

puss



OJ ! jag var så upptagen med mitt gnällande att jag glömde bort det viktigaste! Jag var och firade morfar igår. Han fyllde 66 så nu är han tillochmed sexigare än mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0