skulän

lite längesen jag skrev här, men shit the same.

Sitter i skolan nu. Jag ska skriva ihop en fördjupning om det amerikanska presidentvalet 2008. Hjälp tages tacksamt emot! Cicci sitter next to me och hon har inte ens börjat. Skönt för mig, synd för henne ^^

I helgen så var jag å mallzi hundvakt åt en så sööt hundvalp! Man riktig smälte när man såg den, riktig scharmknutte.

Igår så missa jag bussen å var bara hemma å dega hela dagen. riktigt soft! När pappa kom hem så åkte han å jag ner till ånyo och gjorde ett patetiskt men dock tappert försök till att hitta min cykel. Den var tyvärr lika borta som regnet.

       Jag kommer alltid stå vid din högra sida! :) <3


Tjeniis, nu är jag hemma!
Har precis bokat in en date tills imorgon, Josse är den lyckliga ^^ kommer bli great babe!
Nu ugglar jag här å har skit ont i skalle. Ska nog ta en tablett nu. Japp , det ska jag så tjarååå !!!

PS. MISSA INTE DESPERATE HOUSEWIVES IKVÄLL!!! <- högsta prio

http://www.youtube.com/watch?v=0FGrEPDjGfo lära bara lägga ut den här låten som jag har på hjärnan -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0