skolan

God morniiing!!
Sitter i skolan nu å har matte. Drygt som fan i helvete å jag blir så förbannad för jag fattar ingenting! >.<

Helgen har vart ganska lugn för min del. I fredags så var jag å danne in till valbo och kollade på en bilstereo. Sen när jag kom hem så var jag med malin. Hon var hungrig (like always) ;) så vi åkte ner till milano å käka pizza träffa natta å frida.
På lördan så sova jag lääänge, å när jag väl vaknade så hann jag typ bara duscha å klä på mig sen skulle jag på hockey, Brynäs - Frölunda. Matchen sög och brynäs förlora med 5-1.. Det roligaste var nog när malin skulle förklara hur "gubbarna" på bänkenvbakom lät! HAHAHA, love you hun<3 :')
När vi kom hem (vid nio-tiden) så var vi hungriga båda två så vi ringde david å han kom och hämta oss så åkte vi in till Max å käka..

Nu är rasten slut så , bye bye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0