äh vafasen..

.. man kanske ska ta och skriva lite blogg ?

idag så hade jag bara en enda tvångslektion i skolhuset, mellan 9 - 11. det visade sig att jag kom i tid också. + i kanten till mig.

jaa, annars då?
haapstern kom och plockade upp mig efter skolan. eller inte ordagrant plockade upp, det skulle se konstigt ut.. en stackars haap som förgäves står och bubbar på en jennie. nu flög tankarna..
efter att han hämntat mig drog vi hem till honom en sväng. kika på tv och var allmänt hjärndöda som vanligt. skönt med lite privat taxi till och från skolan. slipper alla snoriga unger, gammla tanter och pratglada danskar. tack H!

idag har jag tränat fotboll också. kul som vanligt att springa runt och sparka på en rund boll.

"victoria - är du trött jennie?
jag (ligger som en påkörd grävlig på en bänk) - jag känner mig som en fiskpinne som har blivit stekt i för mycket smör. sedan har någon tryckt ut allt smöräckel med en gaffel.
victoria - huh?
jag - jamen du vet, en svettig fiskpinne!!"


nu ska jag gå och dejta kudden igen. förresten! på tal om dejta.. jag och ante ska sätta in varsin kontaktannons på internet. (OBS OBS! bara en rolig grej. vi är inte desperata.) sen ska vi se vem som får mest svar. inte för att jag är orolig att han ska få mer svar än mig, men ändå, om ni ser min annons - SVARA! I can't let him win ;)

sov gott, vakna torrt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0