GOD MIDDAG / GOD KVÄLL!

nu har jag nyss kommit hem. var med danne, marcus och kristian till prillan och köpte strumpbrallor. kom på att jag glömde införskaffa ett par när jag var i storstan.. sen så mötte vi joel och pär en sväng också. and now I'm here =) tänkte gå och lägga mig i tid ikväll så jag orkar upp imorgon. smart där! (y)
haha, glömde skriva en sak i det förra inlägget.. när jag och pappa var inne på HM i gävle så kom det fram en tant/dam och började dra i mitt hår. ska kanske nämna att jag kallar alla damer över 25 år för tant, så ni inte får för er att hon var 100 år och färgblind..

tant "åååååh, vilket fint hår! vad är det för märke, färg, pris?!"
jag "eeh. öhm, jag brukar ha olika men typ swartschkof (stavning?) mahogneybrun."
tant "jag blir så avundsjuk, precis sådär vill jag också ha! skitfint är det! verkligen, jätte fint!"
jag "ehe, tack.."

hahaha, pappa stackarn stod bredvid med smått gråa hår "berätta att du färgar håret varannan vecka också, då vill hon nog inte färga..!"

nääe, nu ska jag gå och vara soc med gänget här hemma, vi hörs! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0