JABBA DABBA DOOO!!!

brillerna fanns kvar!!! :D wihuu. jag översov mig imorse och orkade inte stressa till skolan så jag skippade den idag. när pappa kom hem så åkte vi in till gävle och hämtade min dator och lite skolböcker, sen så gick vi på stan. mina solisar var helt slut i affären men som tur var så hade dom glömt att lägga fram dom sen dess att jag sagt att dom skulle lägga undan dom, hänger ni med? gla' blev jag iallafall :D sen så köpte jag ett par söta sommarskor från vagabond också. måste ju ha nått plagg med blommor menar jag ;) hihi. efter det så kika vi runt efter en vårjacka men det fanns ingen som jag ville ha :/ då tyckte papi att vi skulle kika på not naked i sandviken, så det gjorde vi. där köpte jag en grå munkjacka som jag tänkte ha tills min skinnjacka kommer - 25 maj :) ganska segt att den kommer när det är sommar och inte vår. but hey! - den som väntar på nått gott.. ;) hihi.
puss puss, heeei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0