MEN RING DÅ, TÖNT

HEJ :) träningen gick great! fast nu har jag ont i tån.. :S jädrans

det är så kul med min papi, ju mer stressad, irriterad, skrikig jag blir desto mer lugn blir han. då står han och tittar på mig när jag far runt som ett jihu samtidigt som han kan stå och sjunga för mig, skratta åt mig, berätta roliga historier - ja allt som är sjukt jobbigt att lyssna på just då! då tycker han själv att han är skitkul och han blir bara mer och mer road ju surare jag blir. on top of that så är vi 4 tjejer/damer här hemma som alltid brukar lyckas med att pricka in mensen under samma vecka. detta är ju sjukt roligt för resterande 4 grabbar som bor här hemma. eller så inte.. under denna period brukar min stubin vara lika med noll. pappa brukar ganska lätt märka när detta inträffar för då kommer han lämpligt nog hem med en ask tampisar och börjar plåga mig med hans larviga skämt / fula danser / dåliga sång mm. när jag sedan är på bristningsgränsen av att ringa 911 så går han därifrån med ett leende på läpparna och är skitstolt över sig själv. jävla typ alltså...
 
...men han är bäst ibland också. han ska få äran att shoppa lite åt mig imorgon, så han hamnar på + igen ^^ moahaha

oj vad långt det blev. sorry :)
nu ska jag kika lite på tv. kanske? så. att.. ja :) hihi / sleep tight!


image117

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small, I stare at the wall
hoping that you think of me too
I'm spending my time




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0