MU = eriksson

har rast på en alltid lika givande mattelektion. tror jag börjar hajja problemen med roten ur, upphöjt i x - y + delat i 23123861 .. känns skönt! här är kommer en alltför interssant lista! jippi

HAR DU:

Folköl i kylen: nej. verkligen inte.
Något husdjur: jag nöjer mig med dammråttorna under sängen. dom är tillräckligt tidskrävande..
Någon favoritmat:  fruktsallad, BIG LOVE
Någon flick/pojkvän: nepp. tack och lov
Puder på dig: nej
Några framtidsplaner: yes, och dom varierar från dag till dag. ibland vill jag bli austronat och åka på en tripp till månen, andra dagar vill jag bli USAs president eller ta över världen. andra dagar vill jag bara bli fullgubbe
Någon sjukdom: ingen bevisad, men skulle inte bli förvånad om jag har en släng adhd >_>
Gymkort: yes. tro det eller ej
Några kärleksproblem: njaa, inte problem.. mest trassel
Någon favoritlåt: long before rock 'n roll - mando diao
Duschat idag: yes
Någon vän som spelar I ett band: ja
Några MVG: i spanska och HK sen 9:an, nu tror jag dessvärra att dom har gått upp i rök.. 
Någon som förstår dig: nja. finns väl dom som gör ett tappert försök iallafall :)
Tuff kompis som kan försvara dig: jag klarar mig själv! men visst, finns väl några randoms
Något beroende: tuggummi, umgänge, alkohol, shopping, telefon, käk, sova, fotboll med mera, med mera, med mera...
Fikat idag:
Något favorit märke: njää
Nagellack: självklart! rött nu, men ser lite trashigt ut för det är nött..
Någon vän som bor i ett annat land: ja

VEM:
Avskyr du: 
en person som jag vet läser den här bloggen, inte så smart av mig att skriva namn då.. 
Hånar du:  puckon
Delar du mest minnen med: johanna, malin, victoria, josse, anna och marie skulle jag tro..
Längtar du efter: ingen
Stör du dig på: MB i våran klass, sjukt dryg! 
Lagar mat: alla utom jag
Diskar: diskmaskin
Städar ditt rum: mitt rum hos mamma städar mamma och mitt rum hos pappa städar pappa och ingela. bäst så ^^

VILKEN:
Tidning läser du:
den jag känner för..
Buss åker du oftast: 41:an
Frisyr har du: utsläppt - vågigt
Månad fyller du år: mars
Årstid föredrar du: summeeertime :D 
Stad du är uppväxt i: stad?! :O i lilla byn järbo..

VAD:
Gör du nu: 
väntar på haap, skriver blogg, lyssnar på marias babbel osv osv.. =)
Gör dig till en bra människa: att jag oftast tror bra om folk och ger dom en chans, enda tills dom bevisar motsattsen. 
Gör dig till en dålig människa: har svårt att bestämma mig och blir lätt sur.
Vill du arbeta med: som ovannämt så har jag väldigt svårt att bestämma mig... 
Är roligast just nu: att det är träning ikväll och det är så bra väder!
Kläder du har på dig: kjol, stor tee, strumpbrallor, trosor, bh, shoes
Har du för smink: mascara
Äger du för skor:  olika
Läser du för bok: alla hjärtans dag. skolan tvingar mig
Ska du göra nu: åka hem

RANDOM:
Kallt ute:
ja. nej. lagom :)
Idrottar du: aa
Sista du åt: skollunch
har du en gitarr: nepp
Mario eller sonic:  ?
Har du bra hörsel: jolå
Tittar du mycket på tv: beror på
När spydde du sist: det minns jag inte
Senaste spelade dataspel: http://www.jesper.nu/onlinespel/Skjutspel/4305-Rebubbled/
Har du bra betyg: inte övedrivet
Vad har du för mattebetyg: IG - MEN JAG JOBBAR PÅ DET!

Kommentarer
Postat av: ANNIE THE KING

oooh, din lilla spammare, det var freent! :D ameen, det syns ju tycker jag ;D

2008-05-04 @ 20:44:54
URL: http://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0