oj, vad långt

(hittade ett inlägg som jag skrev igårkväll. glömde publicera det då, så gör det nu)

jisus! den här dagen blev då verkligen inte som planerat... (varning för sträckläsning)

började med att jag traskade från skolan vid halv fyra - tiden. på vägen upp till stan så gick det någon brud bredvid mig och snackade i telefon, jag trodde jag skulle svimma när jag hörde henne snacka. fyfasen vad det var svårt att hålla sig för skratt! här kommer höjdpunkterna ur hennes diskusion;

puckad brud; alltså vadå? en fjortis? har du träffat en fjortis? .... ah jag skulle iallafall ha spöat ner na! ah typ preciis... åh daah.
... du jag har bytt stil nu! jaaa, jag ska bli hiphopare, bah yää. så jag har köpt en keps va. ah från bikbok. och hängjeans och huvtröja! aah det är sant! Davve säger att han älskar mig mer då, så jag gör det för hans skull.
aah, men du jag lär lägga på nu. fuck of gumman, älskar dig tjaaaa!


HAHAHAHA!! det var så jävla roligt i verkligheten! så fult xD

när jag kom framt till stan så gick jag till automaten för pappa hade satt in cash på mitt kort. men då funkde inte kortet. nehepp, tänkte jag och gick till swedbank.
alla vet ju att man lär ta såndär kölapp på sånna där ställen, så självklart gjorde jag det. när det sedan blir min tur så glor tanten bakom disken på mig och säger;
 -"har du nr.167?"
 -"jaa.."
- "hmpf, okej då. den här vägen!"

snacka om surig klimaterietant! vafan tror hon att jag ska svara, "nej jag har inte 167. gick bara fram ändå liksom.. " ååh pucko säger jag bara. tanten kunde iallafall inte hjälpa mig eftersom jag inte har något legg och mitt pass hade jag glömt hemma.. trökigt värre. så bye bye solisar, hoppas ni sitter stiligt på någon annan jävel som köper er. buhu :( they were made for meee!! :( hoppas dom finns kvar på måndag!

efter banken så stressade jag till bussen och hann med halv femman. träffade stoff på bussen, så när vi kom till sandviken så följde jag med honom till ms och på stan en sväng innan jag tog 13 till vallhov. stoffe är så sjuk ibland, precis innan han gick så kom det en skitsnygg bil åkandes och jag sa "titta, där kommer min bil ju." soffe glor och svarar "aah.." sen fem min efter att han har gått så får jag ett sms från honom; "meen, haha fattade inte det där med bilen först, hahaha xD" hahahaha, ja vad ska man säga? bättre sent än aldrig kanske. eller vad säger du stoff? ;) hihi. när jag klev av bussen så träffade jag "lill"-robin, "stor"-robin och emma så jag stannade ute med dom ett tag :)

när jag sedan kom hem så skulle centern börja om en kvart så kändes ganska omöjligt att hinna ner.. :/  så I desided to springa i trebo. meen då hittade jag inte min iPod-laddare så jag tänkte "what a hell, skit samma" och ringde seb. efter det så var jag rastlös. då hittade jag min mp3 som jag inte har lyssnat sendan 8:an, så jag stoppa i ett batteri och promenixa ner till prinsan för att bättre på brännan lite.

när jag var på väg ner så mötte jag P. Jag och några av mina närmsta vänner vet mystiken med P. han är skitsnygg, ashet och superläcker. allt i ett liksom :D hahaha! det roliga är att vi inte har vetat vad han heter. det började med att jag såg honom vid skolan när jag gick i åttan. vet inte vad han gjorde där, men han gick inte på våran skola iallafall.. jag berättade genast för johanna om "han med med stort P"   P står för perfektion. han hade även en röd keps mett ett P på, lämpligt nog. Iallafall, några dagar senare så berättade johanna att hon nog också hade sett "han med stort P" och båda var agree - han var en definition av perfektion. Hur som hellst, under sommaren så var jag på en hel del fester här och var och en kväll när det var massa ungdomar på sörtutt (strand) så var han också där! vi hade några gemensamma kompisar som vi umgicks med den kvällen och även några andra kvällar den sommarn. han heter andreas btw, men "han med P" låter ju helt klart glassigare ;D hihi. aja, vad vare jag skulle skriva? jo visst ja! jag mötte ju honom igår och hade inte sett honom sedan jag gick i 8:an så jag kännde inte igen honom först. jag gick och kollade ner på mp3:n och bytte låt och när han var typ 1/2 m framför mig så såg jag att det var han. 
p - hej!
j - haeiäj! 

hahhahaha!! säkert det fulaste hej jag har fått ur mig på 17 års tid! tror inte ens det kan katigorisera sig som ett hej.. xD haha! pinsamt

jaja, efter det så solade jag iallafall. häärligt:D sedan så traska jag hem men kom på att jag ville göra fruktsallad tills imorn så pappa följde med och köpte massa frukt. så nu har jag precis suttit och delat massa frukt som jag ska luncha på imorn :D nu ska jag hoppa in i duschen, sen kika lite på glasklart som är såå lovely! och sedan sova ^^

puss och god natt, over n' out! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0