what's love

Hellu puddingar!

nu var det ett tag sedan.. nästan en vecka närmare bestämt. har vart ganska skönt att inte panikblogga varje dag om vad som händer och fötter. men nu är jag på hugget igen!

hinner dessvärre inte skriva så detaljerat idag. ska snart iväg till haaps (han hatar när jag är sen). får se vad vi hittar på :)

I wounder.. hur lång tid tar det att få något som man beställer från internet egentligen? jag skickade efter produkter från yves rocher för nästan en månad sen, och det har fortfarande inte kommit!
och en jacka som jag beställt kommer inte för ens tidigast 25 maj. då är det ju sommar HALLÅ! sjukt dåligt. men men, bit ihop jennie. 

den här är den enda låten som snurrar runt i mina lurar för tillfället. så jävla bra. love love love this song!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0