ASKALAS

hej hej! nu ska jag skärpa till mig och börja blogga ordentligt. igår så träffade jag my dear # 1 för en fika på stan. var alldeles för länge sedan vi sågs sist. det var iallafall väldans trevligt och vi ska förresten börja dansa show/jazz varje onsdag. dra mig baklänges. efter det så drog jag hem och hämtade hårfärg sen så stack jag tillbaks till stan igen, denna gång till eriksson. danne kom dit även :) jag färgade håret så nu ser det lite normalare ut än innan.. sedan kom nattis och vi drog till fredos. efter det så kilade vi hem till natalie och kikade på SATC. sen drog jag hem och mötte henke en sväng. yes that was my day.

idag så har jag bara orkat vakna än så länge.. haha. ska snart kila ner på stan :) efter det så väntar träning mellan 20.15 - 22 :) lever jag efter det så ska jag även möta häpii :)

lev väl, take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0