datasnille ?

jag och min dear beloved moster sitter just och försöker klura ut hur man skickar bilder över msn. vi har en gemensam delningsmapp varav hon har 470 filer i och jag har 180. hur fasen går det ihop? hon har lyckas inaktivera delningen men vi vette tusan hur. det är komplicerat det här med msn. överskattat även. men vi ska nog lyckas klura ut något :)

GRYMT LESS säger:

men som sagt. man behöver inte va smart bara för att man är ful

jennie säger:

hahaha! synd att man inte är smart bara för att man ä snygg säger jag!

GRYMT LESS säger:

:D

annars då? halvdöd efter fys på träningen, men jag lever så dumt att klaga.


Kommentarer
Postat av: Moster

Som sagt Jennie!!!

-Köp två o betala för en!!!

2008-08-22 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0