JUST JA!

glömde nämna i mitt tidigare inlägg att jag kirrat apu-plats idag! på sandgårds ska jag vara! SUPERGLAD blev jag när jag fick veta att dom tar emot mig! :D där har jag alltid velat praoa. fick även veta att jag nog kommer att få ett till extrajobb. ingenting är klart ännu men han tog mitt nr och sa att jag var "väldigt intressant". fast det är inte på sandegårds, tyvärr. men iallafall. I love to work ^^ hihi. dock så är det lite svårt att få tiden att räcka till med innebandyträningar 3 gånger i veckan och dans en gång i veckan. jobb varannan helg + tisdagar och att dessutom hinna med ett till jobb och kanske viktigast av allt skolan känns lite halvtufft. veckorna borde ha fler dagar tycker jag! eller dagarna fler timmar! jag vill göra så mycket men tiden begränsar mig rejält. jaja, nu måste jag verkligen gå och sova så jag orkar upp imorgon! vi hörs =)


Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

TJOHO! Kul att du tyckte det & lämna ett spår.



Tyvärr jag är ingen bloggdesign expert hennes var den enda jag ordnade, det dröjer sån jäkla tid =) Hehe.



Men gå in på http://designadinblogg.se där kan man fixa allt själv med bra förklaringar.



Kram

2008-08-23 @ 12:32:15
URL: http://madelino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0