HÄJ KåMPIS

dansuppvisningen igår gick helt okej faktiskt :) jag var sjuktnervös innan båda uppvisningarna vilket resulterade i ett nervöst "fnitter-skratt-anfall" medans jag dansade runt på scen i folketshus. höjdpunkten var nog iallafall på morgonen när det var 20 minuter kvar tills jag skulle var nere på genrepet på folketshus och upptäcker att jag har tappat bort mina svarta hotpants. jag rusade runt som en yr höna - in och ut i alla rum här hemma och vände upp och ner på hela mitt rum. tror ni att jag hittade dom? nepp. så jag fick improvisera, drog ner linnet över rumpan och shakade ass i linne och leggings. vi hade 70/80-tals tema och jag var i princip helgul. bilder kommer senare, kanske.

idag så har mina fötter gjort sjukt ont. har fått order från läkarna om att i stort sett inte röra mig alls på 2 månader. LYCKAT. men eftersom jag vet att jag i vilket fall som hellst inte kommer att klara det så tänker jag vara med på träningen imorgon. sådetså

nu så ska jag ut en sväng innan det blir hem och plugga.. slänger jag upp den här låten så kanske det klickar hos någon vem jag umgås med ;) hihi



ganska mycket vi hann med förra våren iallafall? I miss that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0