RANDOM LISTA, JIPPI

nu så har jag kommit hem again :) borde väl egentligen plugga. men, who orkar liksom?
så istället för att plugga så har jag suttit och fyllt i en sån där lista som alla fyller i men som ingen läser :) hihi. ENJOY


FEM SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre?
absolut
2. Skulle du vilja väga mer? haha, nej tack
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? jag har ingen boyfriend så det är inget problem
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Gustaf Norén är inte nej.
 5. Skulle du vilja dricka dig full nu? jag är redan full av liv

TIO KAN
1. Kan du röra på öronen?
nej dom sitter fast
2. Kan du slicka dig på näsan? jag kunde förr, men med tungpiercingen så blir det lite trixigare..
3. Kan du kolla i kors med ögonen? jag kan vara mongo, ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? pass
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? om jag sover
6. Kan du va på en fest utan att dricka? om jag inte är törstig så dricker jag inte
7. Kan dina vänner lita på dig? det är klart
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? nej. kanske om jag var 13.
9. Kan du suga? sugrör?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja, om affären heter hobbex eller clas ohlson etc..

FEMTON HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
aldrig, jag är ett helgon
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja, när det har behövts
3. Har du syskon? yes
4. Har du någonsin haft sex med någon? har jag?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? har dom säkert
6. Har du varit full den här månaden? det är den första idag och det är söndag..
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? kind of
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? jag gör inget annat om dagarna
9. Har du pussat någon som är minst fyra år äldre? ja
10. Har du haft sex med någon som är minst sex år äldre? 1337
11. Har du haft ett förhållande med någon som är minst fyra år äldre? 1337
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? nej
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? hoppsan
14. Har du haft sex med mer än sex personer? sexigt
15. Har du ljugit på någon fråga än då? jag ljuger aldrig, har tom konfimerat mig.
 
TJUGO VEM

1. Vem är din bäste vän? lindis & eriksson är snäppet bättre
2. Vem älskar du? en del
3. Vem hade du senast sex med? menar du vad han hette alltså?
4. Vem vill du bli full med? dom som jag ska kröka med på lördag
5. Vem är den bästa artisten? men allt som jag lyssnar på är bra
6. Vem pratade du senast i telefon med? haapalainen
7. Vem har du en liten crush i? mig själv
8. Vem är snyggast i hela världen? Shemar Moore!
9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? mamma, så skulle hon få ge tillbaka den till mig.
10. Vem är snällast i världen? mina stjärnor
11. Vem är din bästa kompis? kåmpis *
12. Vem vill du prata med? filip och fredrik
13. Vem sov du senast med? en hög med kläder
14. Vem såg du senast full? massa folk på halloweenfesten
16. Vem vet allt om dig? jag själv.
17. Vem kysste du senast? mat tia s
18. Vem kramade du senast? lars haapa haapeli hipp hopp happ hupp haapalainen, (kärt barn har många namn)
19. Vem kan berätta allt för dig? den som känner för't, jag är en bra lyssnare
20. Vem kan du berätta allt för? närmsta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0