SWEET DREAMS

imorse (eller snarare i förmiddags) så vaknade jag upp efter världens knäppaste dröm. detta ledde till att jag var tvungen att googla drömtydning. det var inte så lätt att tyda drömmen jag hade inatt men jag såg en annan sak;

jag har en dröm som återkommer om och om igen. jag drömmer att jag blir jagad mitt i natten (fast jag vet inte av vem) och hela drömmen går i princip ut på att jag springer för livet till ett ställe som jag aldrig kommer fram till. jag har drömt den här drömmen säkert 10 nätter (dock inte i rad) och det är alltid samma väg som jag springer. jag har alltid med mig någon annan också, som springer med mig men den personen är alltid olika. jag kommer alltid ihåg drömmen när jag vaknar och skulle jag se vägen där jag springer i verkligheten så är jag säker på att jag skulle känna igen mig direkt från min dröm! i drömmen så springer jag iallafall som en tok och gömmer mig efter vägen ibland. iallafall, här var förklaringen till min dröm;

Bli jagad

Att bli jagad - stress. Du har svårt att hinna, eller orka, med de krav som ställs på dig. Jagas du av familjemedlemmar är det skuldkänslor och privatlivet som stressar dig. Okända jägare handlar om en allmän fruktan för ekonomin och framtiden medan arbetskamrater och chefer är jobbrelaterad stress.


En dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.

Springer du mot något är det ett gott tecken, men springer du ifrån något väntar problem.

det där lät ju inte så bra.. hm. hoppas att det inte stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0