back in business

hellu!

nu känns allt mycker bättre. festade igår med anns'i, cicci david och markus. vi drog hem till nån som hette mia (tror jag?) och där var det väldans mycket folk. några kända face träffade man också. nice nice :) sen körde markus hem oss (vilket han själv inte har något minne av) när klockan var runt ett. så det blev inte så sent ^^ väl hemma skulle vi organisera sovplatser, vilket inte var så enkelt eftersom alla var halvt-däckade.. slutade iaf med att m störta ner i min säng. d somna på en halvt utvecklad soffa och jag däcka på golvet mitt imellan =) hahaha. cicci var ju sviiiikarn number one å drog hem med elva bussen.. dock förståeligt eftersom hon skulle jobba idag. stackarn..
nyss så upptäckte jag ett fetingblåmärke på mitt höger knä ;o blev nog igår när jag skulle gå från parkeringen till lägenheten när jag tänker efter.. attans.
nån snodde typ 100 spänn från mig igår och min nya puma-parfym. "/ fan va trökigt egentligen. men hoppas det kommer till använding din fattiga jävel =) hihi.

nu blir det till å ta nya tag. ska kalasa ikväll again så det blir nog skojj =)
puss å kraaaam ses

 haha jaaa x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0