eeengelska

hellu

nu har jag engelska. ska säkert plugga något viktigt men det orkar jag inte :) istället så sitter jag och M på våra feta stjärtar ute i korridoren å luktar på en kaffeböna. höhö. eller, jag luktar på den, maria är för tuff för sånt ;D (trodde hon). yeeees, men så äre.
igår så var jag med dannii erik å maja. vi kika film å danne somna (like always). och när vi skulle hem så gjorde han så att jag fick hjärtstop genom att köra runt som en galning på nån parkering. men man blev glad sedan, när man insåg att man hade överlevt :D

eftersom maria länkat min blogg så lär väl jag göra detsamma antar jag ;) kika in där - www.metrobloggen.se/erjiiksson 

heydåå

  <- DET VAR LÄNGE SEEEEN !!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0