=)

PAIN. har tusan ont i magen nu. käka 2 vofflor och det känns som att jag har proppat i mig käk för 10 personer.. :O lite mysko, men vofflor har ändå aldrig vart min favoriträtt.
igår så sa jag upp mig på jobbet också. var där 2 gånger. bra jobbat jennie (y)
men jag orkade inte att jag skulle åka hemmifrån klockan 08.00 på morron och sedan inte komma hem för ens vid 21.30 både tisdagar och onsdagar. måste hinna med å leva livet också, jag är ju ung än ;D hihi.
senare vet jag inte riktigt vad som händer. kanske kilar över till en "polare" å ser på film ? ^^ annars blir det till att plugga geografi till provet imorgon.

ha det bra päron. puss



My mind fails to understand
what my heart tells me to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0