go' morron :)

tjeniiis
somnade alldeles försent igår och vaknade tidigt, men ska försöka slänga ner några vettiga ord iallafall ;)

nu känns det som att det är lov tycker jag. har hunnit med sjuktmkt skojjiga grejjer under helgen ^^
här är några gobitar;

* fått ett blåttknä
* fått mitt rum städat
* kalasat med min
lärare
* träffat d & m från eskilstuna
* blivit av med nyaste parfymen + 100 spänn
* hatat krister sjögren
* sovit borta
* sovit på mitt golv
* bankat på fel portdörr mitt i natten
* sladdat runt med en onyckter förare x(
* haft sönder ett par strumpbrallor
*
HALKAT, HALKAT & HALKAT
*
kalasat i örta
* kalasat i ns
* ringt slut på pengarna på luren
* fått ett headset till mobilen
* rökt vattenpipa
* vart hangover
* tappat bort min mobil (ungefär 1000 gånger)


och heeela tiden har jag umgåts med världens bästa cicci :)

nu ska jag kila vidare. men innan så lägger jag in ett klipp med björn gustafsson. han är så jävla störtskön, måste bara älska den grabben! enjoy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0