krismöte med m =)

haha japp, då har jag haft ett välbehövligt möte med M.E. faktiskt skönt med nån som är så clever å ändå tänker typ lika som mig =) vi utbytte några råd på sandvikens bästa café nämligen MIX, innan vi stegade ut i kylan och förfrös medans hon väntade på bussen och jag på min privatchaufför (pappi). nu har jag precis kommit hem och ska snart ut igen. ska hem till en "polare" å kika på film. blir nog nice :)

imorgon börjar jag praoa hos danne på posten. måste upp 05.00 , något som jag inte ser fram emot! meen det är bara att bita ihop och komma igen! får lägga mig i tid ikväll så kanske jag orkar upp imorgon :)

nu har jag fastnat för Melee's nya låt "built to last". så bra text :) enjoy! 

 

Kommentarer
Postat av: maria

Krismöte hahah :D fan va ful du är ;)

2008-02-16 @ 14:07:41
URL: http://www.metrobloggen.se/erjiiksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0