nu lär jag ta mig i kragen

har varit ruskigt dålig på att uppdatera här, men jag har haft så mycket annat spännande att göra.

igår ikväll så kalasade jag och maria hos sundbergarna som har fyllt 17. GRATTIS :) där var det mycket olika folk, bla lindisen och dannii. och självklart så dyker stoffe och kim upp där jag festar. ovanligt? NÄÄE hihi. men det är alltid trevligt :D
efter ett tag så gick vi hem till henke några stycken. han är cool  haha
efter det så åkte jag, maria och jacke hem till haapa :) myyys.

idag så har jag vart med H hela dagen = bra dag. snart så ska jag iväg till dannii & co och korka upp så har inte tid att sitta här nå mer. 

puss puss, ha det bra! 

FÖRRESTEN! glömde min mobil hos henkan igår. därför jag inte har svarat..

innan jag kilar så måste jag få bjuda på denna uuunderbara verision av mando diao's - you can't steal my love. hörde den precis akustisk och nu är jag fast. det finns inga tvivel på att Mando Diao är det bästa bandet som någonsin funnits!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0