READ ME

Do you wanna know me? ;)

Namn:
Jennie Marie Therese Hasselgren
Piercingar: bara hål i öronen
Tatueringar: näe, men vill ha :)
Längd:  164 typ
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: rött , men det är coolt ju ;)

Är du kär i någon: nee
Önskar du att du bodde någon annanstans: näe, inte än iaf.
Tänker du på självmord: neje
Tycker andra att du är attraktiv: får väl hoppas på det..
Dricker du cola:  yees
Använder du droger: nej
Röker du: nepp
Vilket shampoo använder du: L'anza
Vilken parfym använder du: amore amor, britneys fanatsy, puma,
Vad är du rädd för: spindlar och andra äckliga små djur 
Gillar du att tvätta: näe, jag kan inte heller. bara handtvätta..
Gillar du Berg-och-Dalbana: dom jag vågar åka så :)

Senaste...
Film du hyrde:
kommer inte ihåg vad den hette, men den var bra ;)
Film du köpte: wow, när köpte jag en film senast?! :O
Låten du lyssnade på: long before rock' roll - mando diao
Låten du har i hjärnan: den som står över
Låten du laddade ner: lars winnerbäck - innan mörkret faller
Personen du ringde: danne
Tv program du tittade på: musik på MTV imorse
Personen du tänkte på: mamma

För eller emot...
Långdistansförhållanden:
för. varför inte liksom? :)
Utnyttja någon: EMOT!
Självmord: EMOT SOM FAN
Teenage smoking: haha, tuff fjortis har väl alla vart. men jag är emot.
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för, fuck on ;) haha
Köra onykter: emot
Förhållanden: för ^^

Favorit...
Mat:
tacos & fruktsallad
Låt: har hur många favoriter som hellst!
Sak att göra: träffa kompisar å lira boll
Sport: fotboll
Dryck:  smirnoff
Kläder: tunika
Film: world trade center, eller hur det stavas x)
Bil: raggarbilar ;)

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke:
mm 
Gråtit över en flicka: mm
Ljugit för någon: yes
Varit i slagsmål: yes
Blivit arresterad: nää

Antal...
Gånger du varit kär:
det vet jag inte
Gånger ditt hjärta brustit: 1 fucking gång och aldrig mer :)
Hjärtan brustit på grund av dej: jag vet inte.. ingen hoppas jag.
Tjejer du kysst: zero. eller på fyllan nångång säkert, men det kommer jag inte ihåg.
Personer från grundskolan du har kontakt med: alla som jag kännde då, känner jag nu :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: MÅNGA
Ärr du har på kroppen: ett eller två små

Ska bli skoj: fylla år, sommarn
Ska inte bli skoj: prov på eftermiddan
Sparar till: inget speciellt
Väntar på: att skolan ska sluta :)
Pålägg som gäller: GURKA - slår allt :)
Dagens dryck: loka päron

Senaste...
Bok du läste:
a little love story
Personen du fick mail av: patric
Personen du fick brev av: julkort från farmor å farfar
Personen du fick sms av: maria
Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag var nio-tio .. 
Saken du köpt: en gurka


Vad har du gjort idag: vart i skolan
Var det kul: de duuger
Hur tidigt steg du upp: runt halv åtta
Gillar du att slåss: som fan ;D haha nääe
Vad ska du göra ikväll: träffa nån kompis tror jag ^^
Är du seriös: HAHA nääe
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: ingenstans tror jag
Använder du hårspray: alltid
Kan du stå på händer: alla kan väl stå på händerna? böj på ryggen bara ;)
Favorit serie: Desperate Housewives och Prison Break!

Håkan Hellström eller The Ark: håkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: winnerbäck
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: godare än senap iaf
Är du glad nu: jorå, men trött -.-'
Var du glad igår: YEES
Känner du nån som jobbar på sjukhus: näe
Vad dansar du till: allt
Stockholm är: stort
Göteborg är: också ganska stort ;)
Kan du sjunga: aah, om ingen lyssnar så ^^
Mer värt än guld: familj, vänner, lycka, kärlek, ganska mycket faktiskt :)
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: nått varmt!


läste du hela? haha, get a life ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0