serrrii

hahaha, läste malins bdb och så hittade jag det här.. helt sjukt vad jag skrattade åt malins svar x) här är mina svar iaf ;)

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
hehe d va kul kan lätt komma nästa helg me hehe! kram

Vad gillar folk bäst hos dig?
hörudu din lilla dissare ;)

Vilken raggningsreplik faller du för?
var det nåt speciellt du ville så här sent sötnöt? :)

Vad var det första du sa imorse?
Trevlig alla <3 dag :)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Tack jennie du är underbar!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Glad alla hjärtans dag. Du betyder mycket för mig. Puss

Så vad säger du under förspel?
Hörududu min lilla hetboll ;) ligger du och sover? B-)

Och efteråt?
Nä hehe okej da. men dig glömmer jag fan inte! hehe

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Lyx unge <3

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
haha pucko! ;D kom hit NUU! älskar dig

Vad sjunger ditt favoritband om?
kan kolla. men ringer ikv då ;)


hahahaha, fan vad sjukt! :) är gaaanska trött nu. däför min humor är nere på denna nivå.. haha

ha en toppen dag! puussususus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0