skavsår

japp, nu har jag fått skavsår också. nedrans! var ute och promenerade i det härliga vädret imorse. lyssnade på massa soft musik så det var riktigt nice ^^ nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen. la in lite bilder på bdb sen igår kväll ( jhasselgren.bilddagboken.se ) ..

gårdagen var rätt bra. började med att jag gick till min gamla skola och mötte seb. vi gick till stan och kollade på kläder/skor innan vi gick till jensas å sebbe käka kebabisch :D
framåt kvällen kom maria hem till mig och vi gjorde oss ready. sen så kom marcus, danne och kristan och hämtade oss och vi drog iväg till anna på partiie. där träffade jag många gamla kompisar bla victoria och malin. senare på kvällen så drog jag, danne, maria och kristian iväg till en annan fest (typ vid ns). där var det ganska kul. eller iaf tills det blev tjafsigt..

idag känns allt bara drygt och meningslöst. förstår inte att jag kunde gå på det igen. lär mig aldrig. men men. jag trodde verkligen att du var annorlunda, speciell.

äh vafasen, ska inte sitta här och gråta över spilld mjölk. blir till att bädda ner sig under tjugo täcken och filtar ikväll med raggsockor och en påse godis framför melodifestivalen. kanske kan få mig på bättre tankar :)

puuss

 drink until you can't think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0