Tanya Stephens - It's a pity

hörde den här låten för första gången idag. (kanske lite efter men va tusan) jag tyckte den var riktigt bra så har suttit och lyssnat på den hela kvällen. ^^


R och S brukar alltid säga att jag låter tysk när jag pratar engelska, därför övade jag lite med joss idag. för min del blev det nog mest svengelska, men såhär såg det ut ;

josefine - plugg säger:

I'm fine but tired ;) and how about you hottie? ;)

jennie " säger:

allright ! I'm very fine! sitting hera and thinking about my "bloggdesign" how it's goning ? :D


hahaha, my teatcher would not be prude x)

nu ska jag kolla lite på tv och ringa dannii, mariä och sen skinkan. 
puss sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0