HEJSAN!!!!!!!!!!

wihuu, I LOVE MY LIFE ! åh vad allt är bra bra bra!! :D aaaaaaaah! hihihihi :D 

haha, ja hejsan! vaknade ganska nyss och allt känns så rackarns bra! jag vet inte varför men jag är glad så länge känslan håller i sig ^^

har hänt annars då? ja du vad har jag gjort.. dagarna går ju så sickt fort! i tisdags iallafall så var jag ut till trebo och sprang med laget. efter det så var det hem/duscha/fixa sig och bli hämtad som gällde. därefter så rullade en bil med halv-dynga människor påväg till hedsunda för party. själv så var jag noll,nollnoll tagg så jag var nykter med förar'n :)
igår så jobbade jag 16-22. efter det så var det hem/duscha/fixa sig och bli hämtad som gällde, igen. jag unt micke var ut till högbo (så himlans fint på kvällen!) , sen till något ställe utanför gävle som hade jätte tjusiga villor som jag ska bo i när jag blir stor ^^ , och efter det så åkte vi till boulognen en sväng. trevligt trevligt. kom hem runt kvart över 3 och då var det så ljust ute så jag kunde inte somna.. låg vaken till halv 5 cirkus.. :/  det kanske är därför jag är så glad idag förresten? jag kanske är över-trött? :)  maybe baby!

nu ska jag röjja lite på mitt rum igen. take care! =)         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0