NU ÄR JAG HÄR IGEN

TJA
har inte updt på ett tag nu, men det är för att jag har haft så himlans mycket annat roligt att göra :)

nu har jag vart ledig sen i måndags och det känns så jävla skönt! dock så börjar jag jobba idag kl 16.
dom senaste dagarna har jag spenderat med lite nytt folk, alltid trevligt =) vi vänder dagarna och är uppe på nätterna och sover på dagarna. igår inatt så fick vi för oss att vi skulle bada. yeah right! det var S K I T K A L L T! micke var den enda som bada (i ca 5 sek) vi andra värmde oss runt brasan ist =) nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig all röklukt. vi hörs då! oki? braaa

T A G G A   P A R T I E   I M O R G O N ! ! ! = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0