SPANIEN

imorgon vid den här tiden så är jag i spanien. UNDERBART!
ni får ha det toppen här hemma medans jag är borta, så ses den 5:e när jag kommer hem :)

* en hälsning till maria som tar klivet in i vuxenvärlden och flyttar till en egen lägenhet imorgon! HOPPAS NI FÅR EN JÄVLA ROLIG INFLYTTNINGSFEST UTAN MIG!!!!!!! försök även att inte bli vräkt för ens jag kommit hem, jag vill nämligen se hur din första riktiga lya ser ut :)

* en hälsning även till micke som fyller 20 imorgon. GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIS

*
en hälsning till seb. du kommer hem och jag sticker. vi kirra planeringen bra där grabben!

* samt en hälsning till alla fyllon som är ute på ön imorgon, SUP OCH SVÄLJ TREVLIG HELG (tisdag) !

* SIST MEN INTE MINST
... en hälsning till alla sötnosar som jag kommer sakna as hell i 3 veckor! håll ställningarna tills jag kommer tillbaka!


mamma: "jennie, hur kommer du att klara dig utan alla dina kompisar i 3 veckor?!"
jag: "mamma.. frågan är inte hur jag ska klara mig utan dom, utan hur dom ska klara sig utan mig!"


här är lite bilder från förra året :)

            
             

ååååååååååhhh, snart är jag där igen!!! :D

vi ses om 3 veckor, TJINGELIING SWEDEEEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0