TODILUU

hellu! nu var det ett tag sen minnsann.. och det beror pa att jag ligger och steker i solen i spanien atm! :D
det ar SKITVARMT har! nar man kliver upp pa morron sa ar det 32 grader redan da. sen sa brukar det ligga pa runt 38 grader i skuggan och 28 i vattnet. men det ar omojligt att bli brun har.. jag ligger i solen och blir knallrod sen sa flagnar det bort pa en kvall :( 

nu sa har vi nyss kommit hem fran stranden och det svider i mitt face. bettan sitter har bredvid i ett mysigt litet internetcafé som dundrar med nan spansk skitmusik. men det svanger katten :) hihi. 

JAG SAKNAR ALLLLLLLLLLLLLAAAAA!!!!!!! :( buhu. men anda sa kanns det som att vi bara har vart har i 4 dagar eller sa. tiden bara flyger fram!

nu orkar jag inte skriva mer for det ar sa varmt sa man lokar sonder tangenterna snart ;b haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0