hej igen =)

idag så sov jag ut, äntligen! är ledig från jobbet nu lördag och söndag. sebbe var här en sväng men åkte nyss hem. vi var ute och gick och fa-an säger jag bara, den grabben kan gå han! haha, men skönt med någon som var motiverad ;D
ikväll så ska jag träffa maria och några andra randoms, vädret är ju såååå underbart :D vi ska nog grilla tror jag.  jihu

igår så var jag och lindis som sagt på bio, så hur var bion då? SATC var skitbra! verkligen en underbart bra film. alla som inte har sett den borde gå och se den ^^ hihi.
efter bion så skulle jag gå och köpa cigg så linda fick följa med. vi gick till godistajm (aka turk-kiosken) och utanför så mötte vi en turk och så frågade jag "vet du någon kiosk som har öppet nu?" "hmm, jaaa.. time har ju öppet, vad ska ni köpa då? " "jag ska köpa cigg." "jaha, ja okey. men det är väl bara att du låter henne gå in och köpa så väntar du utanför?.." 
HAHAHAHA, linda skratta ihjäl sig och jag blev sur som en surkart. hon är 16 (fyller i höst) och jag är 17!! WTF LIKSOM?! hahaha, men till poängen hör att honn hade skyhöga klackar och uringat samt kjol, medans jag hade platta dojjor, jeans och jacka. hon är ett huvud högre än mig även.
jag gick iallafall till time och köpte mina cigg UTAN LINDAS HJÄLP. hon fick bara stå bredvid men det var jag som köpte dom så rätt åt turkfan som inte trodde att jag fick köpa själv! jävla mås.
aja, nu taggat till ikväll :D:D puss alla

  linda är langar'n # 1 ?!?!?!?!
  skolavslutning i 9:an och jag ser inte klok ut (blek och jävlig) + att linda var längre än mig även här! hahaha

Kommentarer
Postat av: frida

Men va fan jänni!!! Har du börjat röka!? Klokare trodde jag faktiskt att du var. Ställer bara denna enkla fråga "varför?".

2008-06-28 @ 20:16:08
URL: http://fridasklotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

du använder ord som turkfan osv, ändå har du bild på en mörk som du tycker är så snygg....



hmmm tönt

2008-06-29 @ 14:38:17
Postat av: jennie

jag tar verkligen åt mig av vad du skriver "anonym", du verkar vara en riktig tuffing! :)

2008-07-02 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0