SISTA SKOLVECKAN!!

japp, snart snart snaaaart är det sommarlov! då väntar partyn och sedan en 3 veckors lång spanien vistelse! wihiii ^^ men nu, back to reality.

sitter i ett grupprum med eriksson och poppar musik. borde egentligen skriva om EU, men det är såå otagg!
istället så har jag suttit och knåpat ihop en "bättre-att-vara-singel-än-upptagen-lista" (hahaha)

1, du kan göra vad du vill, när du vill!
2, du slipper tjafs om småsaker...
3, du kan planera dina dagar utifrån dig själv & inte utifrån dig och din partner.
4, du slippar dumpa / bli dumpad
5, du kan träffa dina kompisar utan att din partner blir svartsjuk
6, du kan göra misstag på fyllan, (följderna blir 1000 gånger lindrigare än om du hade haft en partner)
7, du har mer tid för dina kompisar
8, du kan flörta runt (okey, kankse inget att sträva efter men ibland kan det faktiskt vara kul ;) haha)
9, chansen att bli gravid minskar markant (såvida du inte är slampig)
10, man slipper lägga ner pengar på kondomer/p-piller
11, du slipper käka p-piller och bli fet.

så det var allt jag kunde komma på.
anledningen till denna lista kom igår kväll när jag som vanligt skulle gå och lägga mig runt halvtolv-tiden.. jag fick sjukt ont i magen och den liksom "knöt sig". allt känndes helt tomt och som att jag saknade något som inte fanns där.. jag går hellre och lägger mig själv än med vem som hellst, men igår så känndes det motigt. så med magont och gråten i halsen så ringde jag expert-eriksson "MARIIIAA GE MIG EN FUCKING BRA ANLEDNING TILL ATT VARA SINGEL OCH INTE BARA FLYG PÅ FÖRSTA BÄSTA MÄNNISKA SOM RÖR SIG!!" först så fattade inte stackarn någonting men efter några minuters förklaring så kom hon med massa bra anledninger (några av dom som jag har krivit ner här ovan^^)..

okey, det är inte så att jag har gått och blivit pang-bom-splash-desperat men jag har aldrig känt så här förut. helt insane! och visst skulle jag kunna svara på tragiska sms mitt i natten eller dra och sova lite här och var. men det är inte riktigt min stil.. jag är ganska petig av mig när det gäller boys. eller rättare sagt, jag är jävligt petig, för petig. hellre alone än med någon slusk ;b hahaha

så nu till alla kärleks par som (mot förmodan) läste detta inlägg, här kommer några söta låtar för er skull ;)
keep on loving each other ;) hihi

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0