det är köööört!!!!!!

HAHA :D det sket sig. JAG SOM SKULLE VARA NYCKTRE! !yeah, right! gick inte ens en dag! x) sitter hemma hos danniii nu å förkrökar med co ;D sen ska vi ner på stan å möta emelir med resten. wihuu :)

+ att det är synd omm maria och danne har ett kort med en snygg kille här :D hahA !
FÅR JAG SOVA HOS DIG IKVÄLL?!?!?!?! ::D:D jättemyysigt. annars måste jag sova på gatan eller trängas med danni. eller inte trängas för han har stotr beeed :) men det är synd om han.. han sover inte när jag sover här. :S haha ! alltså. jag snarkar inte eller så. men guud. haha ! det här blir ju felm  x) men alltså jag tror han stör sig på att jag breder ut mig som ett as. själv hatar jag att sova med sånna som jag. TROR ATT DOM ÄGER SÄNGEN! VAVAVAV?!?! ! hahaha. nääe, ska inte klaga. danne är alltid snäll så jag får störst plats :D hihi. jaja, är osoc mot dom andra  nu så ska kilaaa!!! puss heeeeiiII!!! ska göra ett nytt försök till att vara nykter nästa helg! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0