go' morron =)

nu har jag blivit väckt. lucas drog hit sina kompisar på fyra år, sen stod dom utanför min dörr och skek tills ingela skrek ännu högre från andra sidan lägenheten, "JENNIE LIGGER OCH SOVEEER!!!" visst visst.
mitt huvud är inte tipptopp idag. och vi har slut på ipren. meeen jag överlever :D ligger i soffan med lappisen å kikar på nått städprogram på tv. dom har till och med stökigare än vad jag nyss hade på mitt rum :O då har man lyckas vill jag lova.
igår så var ju jag som sagt med M. vi gick till per och träffa jimmi och dom. där var det inte så kul, men då visade det sig att joss var i lägenheten typ bredvid så då kila vi dit ist. träffa mathias! inte sett han sen hmm.. länge. så det var nice :) efter vi vart där så träffa vi danne & co en sväng innan kim och dom kom. sen blev det nattsvart :) haha

idag ska jag plugga. eller, idag borde jag plugga. får se hur det blir med det :) nu ska jag hoppa in i duschen, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0