hemmapul

somnade inte för ens mellan 5 och 6 imorse, så när väckarklockan ringde kl 7 så var det inte direkt tagg. jag stannade hemma från skolan och har idag fixat lite på bloggen. header kommer innom kort ;) inge proffsjobb direkt men jag är klart nöjd! så idag har det inte hänt något spännande alls. men till saken, imorgon ska jag trottsa min inre röst som säger att det är livsfarligt med hästar. det har rösten sagt till mig sen jag var fyra år och red för första (och sista) gången.. jag ska hem till maria efter skolan å hoppla runt på hennes fyrbenta vän. herrejesus. hon har precis ringt och redogjort för mig hur många ben i kroppen hon har brytit sen hon börjat rida och att hon föll av så sent som igår. det känns riktigt bra att veta, jag blev såå lugn :) eller så inte. men så äre.. nu ska jag kila och kolla på "livet går vidare" på trean. vi hörs imorgon om jag överlever ridturen! puss

ps. bettan ska ärva min stereo. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0