IDAG ÄR DET MIN DAG

japp, för idag fyller jag 17 år. "Bara" 365 dagar kvar till krogen ;D höhö värdelöst.

 idag så har jag faktiskt hunnit med ganska mycket. klockan halv åtta så ringde maria och sa att hon var på väg och en halvtimme senare så stod hon utanför min dörr så då var jag så illa tvungen att kliva upp.. :) gullungen hade köpt en ny mascara och en kajal till mig :D hihi. lyckad start på dagen ^^  efter det så gjorde jag mig iordning och sen så kom haaps och hämtade oss. vi drog in till valbo för att kirra lite saker tills ikväll.. haapa och manneck var väl klar på sisodär 20 minuter efter att dom vart in på systemet. medans jag och maria sprang in och ut i alla affärer i hela valbo xD haha. efter det så åkte vi och tippa av anders ute i bushen och sedan så åkte jag och maria hem till mig. så innan vi hoppa ur bilen så säger h (så tufft han kan) "ah visst ja, det här är ju till dig.." så fick jag 300 spänn i valbo :D hihi. snacka gulligt ^^

ikväll så blir det partyy för fulla muggar! ska tagga till tusen nu och sedan börja göra mig iordning och förbereda lite tills kvällen ^^ så jag hinner nog inte skriva något mer idag.. men ni får ha en kanon dag allihopa! dock kommer ingen slå min ;) hihi.

pusss


Kommentarer
Postat av: Frida

grattis!

2008-03-27 @ 15:41:04
URL: http://friidasalltominget.blogg.se/
Postat av: Frida

men du, jenniebenny.. festa på en torsdag, det ser ju lovande ut? haha x)

2008-03-27 @ 15:41:59
URL: http://friidasalltominget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0