ipren, ja tack!

god morgon! nu vaknade jag nyss igen. har sjukt ont i huvudet men som man bäddar får man ligga.. har inte hunnit gjort så mycket än. såå, hur var gårdagen då?  igår på dan så kom josse hit och färgade mitt hår, så nu är jag redhead igen :D hihi. känns lite som att det har blivit my thing liksom.. vi kom också på att en kille som finns (inga detaljer) är sjuuuukt lik sångaren i the poodles ;) snöggt. efter det så kom danne hit och skjutsade upp mig till järbo där vi hade påskbord med mormor, morfar, gammelmormor, mamma, bettan, erik och jonas :) mysmys. efter det så kom danne å hämtade mig så åkte vi och plockade upp maria som var överlycklig med en låda öl i famnen. haha! jag och maria hoppade av hemma hos moí och kirrade frillan och lite annat småfix :) sedan kom johan, mandeln (?) och nån till snubbe som jag har glömmt namnet på och hämtade upp oss. vi åkte in till gävle och cruisa lite på stan innan vi åkte till någon klubb i gävle. var minst lika mkt folk utanför så jag å maria drack och såg glad ut. träffade sofia och anna där, helt sjukt vad världen är liten.. sofia fick en smärre chock när hon såg mig! hahaha :'D efter att vi vart där ett tag så åkte vi runt lite med johan och dom igen. sen åkte vi till MAX men blev utslängda x) haha! då åkte vi tillbaka till krogen/klubben igen. träffade danne och mossberg. var egentligen 18+ och inträde men danne kirra in mig och maria så det var nice :) mötte en myyysig gubbe som erbjöd sovplats. tänkte svara något i stil med "får man ta med gäster till det pensionat du bor på?" men jag var lite snällare och sa bara njeet. sen så åkte vi hem vid kvart i tre nångång. och på vägen hem så var det nån brud som tänkte spöa mig. haha ^^ hon skulle säkert ha fått ned mig på första slaget men det tänkte inte jag på (full som jag var) utan käftade emot som fan! haha, tur att henke bodde så nära. maria "ja johan hade sagt till henne att du var söt å då ville hon typ döda dig.."  hahahaha xD första gången jag har vart nära på att bli nedslagen tror jag.. men men. kom iallafall hem till henkan vid halv fyra nångång å somnade typ på dirr :) han är snelhest som alltid har sängplats haha. inge baktanke eller ;) jomensåattee så vare med det :D ringde maria nyss som var taggad såklart. så ikväll blire fest igen! i bomhus vafaan x) haha. men kanske drar oss in mot viken senare på kvällen. beror väl på om henkan lyckas kirra nå dricka I guess.. nä nu ska jag käka gurkmacka. puss heei

du har sött ansikte, fint hår, röda naglar å schysst stil. men du röker inte? vad fan äre för fel på dig kvinna?! hahahaha :D

träffade så många mysiga människor igår så nu känns allt faktiskt toppen :D ska inte tänka så mycket på det som har varit utan blicka frammåt! JAPP



INNELISTA

maria - mest för att jag är med på hennes lista liksom :) haha näerå. kanske världens härligaste brud? toppen att du finns hörru!
påsk - såå mycket glad färger, gult, grönt och lila. påsken är mysig :D

UTELISTA

killar som tänker för mycket / killar som inte tänker alls -
jag är trött på er! finns det inga mittemellan?
bakis - finns det något värre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0