@ järbo

nu är jag hos mami i järbo. trevligt trevligt. fotboll om 2 timmar, läääääääängtar. ska spela skiten ur dom andra ;)haha.

en sjuk sak hände ganska nyss när jag och linda hade hoppat av bussen. det kom fram en tant och en gubbe och tanten bara "nu ska vi se hur man ska klä sig i vår". jag hade en lång stickad tröja och strumbyxer. då känner tanten på mina ben!! så vänder hon sig till gubben sin "så här får inte du göra.." han bara "nä, men jag skulle allt vilja.." och som om inte det vore nog så drar tanten upp min tröja ända upp till jackan slutar! så där stod jag och flasha stjärten för kungsforsvägen och såg ut som ett frågetecken. jag menar vem fa-an gör sånt? när jag blir tant ska jag iallafall vara en normal-tant! jag drog snabbt ner tröjan igen och då säger gubben "vilka fina ben du har!" jag bara "ehh.. tack.." haha! sen så traskade dom iväg och jag och linda stod kvar och skrattade i säkert 5 min! alltså tanten och gubben var kanske 70 år! haha, sött :')

nu ska jag skriva lite skolarbeten sen fotboll och efter det promenix med joss =) ha det bra! puss

  laijnda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0