läpparna du kallar dina

go kväll !

nu var det ett tag sen.. gårdagen spenderade jag i min säng. klev upp två gånger på hela dagen. hade sjukt ont i magen och hostade som en fjant. idag mår jag dock bättre. har vart till HC och fått nå tabletter utskrivna så det blir inge dricka i helgen .. men lika bra det ! :) "varför dricka när man kan ta tabletter liksom?! HÖHÖ" ;D
idag så har jag iallafall träffat haap en sväng. hurtig grabb ;) kika in hos henkan som inte var lika hurtig utan istället satt och rulla chokladbollar. efter det så  mötte jag joss och vi promenixade runt i mörka sandviken. trevligt :)

jag har aldrig vart mycket av hellström-fan men nu är jag fast! har lyssnat om den här låten säkert 20 gånger nu! sååååå underbar!! lyssna och njut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0