lev livet baby

GÄÄÄÄSSSP. det tar på krafterna att kliva upp tidigt ska jag säga er. första gången jag var i skolan på ungefär 2 veckor nu. vi hade "påskmys" och fick påskägg och gick tipsrunda. sen så kika vi på en film med Johnny Depp och Leonardo Dicaprio. synd bara att Leo spelade en cpstörd-dampunge i filmen.. annars hade han nog vart lika stilig som Johnny :) jaja, petitesser. idag så har jag inte gjort så överdrivet mycket. var och sola en sväng så nu har jag återfått min fräknar och en tomtröd fejja. annars har jag mest bara vart hemma och chillat. känner mig ganska depp och nada pepp (obs; jennie rimmar!). köpt hårfärg har jag också gjort idag. tror josse kan få nån ordning på mitt hår imorn efter vår morgonrunda :) imorgon eftermiddag så är vi bjudna på middag hemma hos mormor och morfar. vet dock inte om jag ska följa med eftersom jag tjafsa med mami tidigare idag.. :/ men men! på kvällen ska jag antingen träffa eller kalasa med maria å dom. har inte riktigt bestämt mig ännu.. ^^ å på lördag blire kalas i bomhus. wihuu, 360% TAGG!! we'll shake our asses off! hahaha ;D första gången jag har planerat min helg tror jag :O håller jag på att bli gammal och ansvarsfull måntro? hoppas inte. haha :)

njeeet, nu ska jag gå och göra kudden sällskap ^^ ska kika på tv så ring å snacka sönder luren gott folk :D
puss å kram ses på stan. höhö
visst ja! hållde på å glömma :p tänkte lägga upp en ganska gullig video. jag skulle också villja vara så där duktig i paint ^^ men men, kan ju inte vara bäst på allt. låten är inte så bra btw..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0