one step forward and two steps back

dumma pappskalle kom in och väckte mig ganska nyss. söndag är ju en dag som man bara vill sova bort! ååh. nu är jag vaken iallafall. sitter och lyssnar på massa bra musik och ska snart ut och promenera med joss om hon kommit hem än :)

igår så var jag sjukt trött så jag vilade bort nästan hela kvällen. tillslut så träffade jag iallafall haapa en sväng, trevligt.

förövrigt så undrar jag hur man får bort sin klocka från bloggen? stör mig på den där jävla apan varje gång jag ser den. råkade lägga in fel motiv och nu försvinner den inte! craap. och visningsbilden? jag vet att jag har noll,nollnoll datakunskap men jag skäms faktiskt över att inte kunna byta den..

man blir ju aldrig trött på mando diao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0