trötter

nu är jag trött. eller inte riktigt trött.. snarare seg på nått sätt. vill göra en väldans massa saker (städa mitt rum, plugga, hemma spa, osv osv..) men istället så sitter jag här och glor. undra egentligen hur många timmar i sitt liv man lägger ner på datorn? shiiiet :O dystra tanke. hur som hellst! idag så har jag inte gjort så mycket. var med haapa en sväng på dan och det var ju trevligt som alltid.

imorgon är det back to school som gäller. TAGG TAGG - eller inte. lovet har gått på tok för fort! skönt iallafall att det bara är 3 veckor kvar tills påsklov. nu ska jag kika runt lite på internet. vill beställa lite kläder så jag inte super upp pengarna ;) hihi

puss

25 dagar kvar tills jag fyller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0