allting, allting, ja allt är nästan perfekt!

god morgon :)

nu har jag nyss kommit till skolan. sov över.. men det var inte mitt fel så jag skyller på maria! igår kväll tänkte jag att jag för en gångs skull skulle gå och lägga mig i tid. sagt och gjort, halv elva låg jag och halvsov i min bed. sen klockan tio i tolv (?) så ringer dear maria och  utbrister "JENNIE! det är 60/70 nästa torsdag, vi ska festaa!!" det tog ett tag för mig att koppla vad hon snackade om innan jag insåg att jag måste kika på 60/70 kläder.. sen så var vi ju tvugna att snacka om 7000 till viktiga saker så jag somnade inte för ens efter 1 igår igen.. vilket i sin tur ledde till att jag var stendöd när klockan ringde kl 6 imorse.. men det är klart att jag får stå ut med marias babbel nu när hon har gått och kärat ner sig. så sött :)

min chef ringde igår igen och ville att jag skulle jobba fredag och lördag.. eftersom jag är ny där så kändes det dumt att säga nej, trotts att jag hade planerat att åka ner till motala och festa på fredan och sedan fira elins student på lördan. så jag sa att "självklart går det bra!". fuck vad less jag blir. fjärde helgen i rad som jag jobbar.. men men.
idag när jag kommer hem så ska jag sola igen, sen ner på parkbadet för center :) efter det ska jag upp till mamma i järbo som har kommit hem från spanien.

idag så fick vi på skolan veta att vi ska få åka till grönan sista veckan. kul kul :)

image126  <-- Jennie och Maria på nästa torsdag? hahaha

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha vadå du och jag? de där är ju en grabb, det kanske är ditt ragg på tordag HAHA ;D

2008-05-28 @ 14:56:07
URL: http://www.metrobloggen.se/erjiiksson
Postat av: Anonym

men jag menar kläderna smartass ;)

2008-05-28 @ 16:35:47
Postat av: ANNIE THE KING

YEEEY, TAGGA 60-70!!!!

2008-06-01 @ 22:34:31
URL: http://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0